Wednesday 23 January 2008

MAKLUMAT...........

Sebelum saya menjadi seleb blog, maka perlulah kiranya saya menyampaikan maklumat sebagai berikut :

Kebijakan blogroll

Blogroll yang ada di blog ini adalah sepenuhnya otoritas saya, saya dapat dengan sesuka hati untuk menambah dan/atau menghapus link dalam blogroll saya.

Pertimbangan utama saya adalah pada “KETERTARIKAN” saya isi suatu blog. Jadi kalau blog anda menarik (menurut saya), saya akan dengan senang hati menaruhnya dalam blogroll.

Selain ketertarikan terhadap isi suatu blog, “IKATAN EMOSIONAL” juga turut menjadi pertimbangan dalam kebijakan blogroll.

“TUKAR MENUKAR LINK”, sampai saat ini saya belum pernah meminta apalagi memaksa kepada seseorang untuk memasang link blog saya pada blogroll-nya. Namun apabila anda telah memasang link blog saya dan anda menginginkan saya untuk melakukan hal yang sama, jangan sungkan untuk menghubungi saya. Perlu anda ingat keputusan ada pada tangan saya.

Saya TIDAK AKAN MENUNTUT orang lain untuk memasang link blog saya pada blogroll-nya, walaupun saya sudah menaruh blog orang lain tersebut pada blogroll saya.

Kebijakan komentar

Saya tidak memaksa anda untuk memberi komentar pada setiap tulisan blog ini. Namun alangkah baiknya apabila anda MEMBACA TULISAN saya terlebih dahulu, sebelum memberikan komentar.

Saya tidak anti PERTAMAX, namun seiring kebijakan pengurangan penggunaan BBM yang pelan namun pasti. Alangkah baiknya apabila anda menggunakan PERTAMAX PLUS BIOETANOL saja.

Setujukah anda dengan maklumat diatas ?

SETUJU

TIDAK SETUJU